Gwarancja Serwis Zwroty

Gwarancja i serwis

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy o kontakt mailowy: posciel.niezapominajka@gmail.com lub kontakt  telefoniczny +48 698800236.

Uwaga ! Przypominamy o zachowanie dowodu zakupu wraz z  oryginalnym  opakowaniem produktu do dnia  zakończenia okresu gwarancyjnego. Stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Zwrot produktu

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania-każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Zasady zwrotu produktu: 1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. 2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu-czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). 4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta lub w przypadku płatności kartą płatniczą - na kartę w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku,gdy zwrot produktu zostanie odrzucony ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

DARMOWA DOSTAWA

Blog
Bywa tak,że Klientki najpierw kupują coś na jaśki, albo samo prześcieradło, a potem jak zobaczą ile zmian można zrobić przez takie małe co nie co z koronką i falbankami wracają po więcej, a ja się cieszę i serdecznie zapraszam.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl